Sunday, January 29, 2017

දෙවියනි මේක මම මැව් ඒ සුර ලොව ය෴

එකොමත් කලෙක මම හිටියා 5 වසරේ
අම්මල නිසා ශිෂ්‍යත්වෙත් පාස් උනේ 
ගුරුතුමා ඇවිත් හිටි හැටියේ ඇසු පැණයේ
කවුරුන් වෙන්න කැමතිද ඔබ පසු කාලේ 

අනෙ ගුරුතුමනි ඔබ ඇසු දෙය සුපුරුදුය
එක වසරේ සිට දන්නේය උත්තරය 
අම්මයි තාත්තයි මට කීවේ එය ය 
Doctor කෙනෙක් වීමයි මගෙ උත්තරය 

ඔව් ඔව් අම්මේ දොස්තරයෙක් වෙන්නෙමිය
කාරයේ නැගී රට වට ට්‍රිප් යන්නෙමිය 
කොණ්ඩය කෙලින් කරලා හෙම පොෂ් වෙමිය
ගමට කන්න සල්ලිත් මම දෙන්නෙමිය

සර්ලා කිව්වා කැම්පස් වැඩ කිරිකජු ය 
එම ආශාව පෙරදැරි කොට වැඩ කලෙ ය
O/L, A/L හෙමි හෙමිහිට සමත් වි ය
කරාපිටියේ වෙදමැදුරට පහත් වි ය

දෙවියනි මේක මම මැව් ඒ සුර ලොව ය
අමා රස බොජුන් කැන්ටිමේ බත් පතෙ ය
සුරඟන රැඟුම් ඇත ඉඳහිට ඔඩියේ ය 
හීනෙන් වුවද පෙනෙන්නේ දේවතා එළි ය

මාසෙන් මාසේ පොඩි exam තියෙන්නේ
ඉඳහිට මෙහෙට ලොකු අකුනුත් ගසන්නේ 
stress ඇතත් ජීවිතේ හරි සරලයි නේ
රෝහල් යෑම සහ lectures විතරයි නෙ 

සර්ලා මැඩම් ලා හැමදා පසසන්නේ 
ඒකනේ ඉතින් තනි කකුලෙන් අපි ඉන්නේ
patient ලා ට විතරයි දුක තේරෙන්නේ
history ගද්දි බුදු වෙන්නැයි පතනවනේ 

සමහරදාට casualty ත් සෙට් වෙන්නේ 
සතියක ගොසිප් එක දවසින් කියැවෙන්නේ
surgery දවසේ පිජාමා කිට් ලැබෙනවනේ 
සීතලේ ගුලි ගැහී හොඳ හැටි නිදියන්නේ

යාළුවො මගේ පිටරට job කරනවනේ 
බැඳපු අයට අස්වැන්නත් ලැබිලානේ
අතමිට සරු නිසා බඩ කට පිරෙනවනෙ
උන්ගේ life හරි ජොලියෙන් ගෙවෙනවනේ

අවුරුදු 3ක් මේ සුර ලොව ගෙවෙන්නේ
එකනේ මෙහෙම හිටිවන කවි ලියන්නේ 
කාසි එපා කොළ මිටි දෙන මහතුන්නේ
මතු භවයේත් දොස්තර යැයි පතන්නේ 


උපුටා ගැන්මකි


No comments:

Post a Comment